تبلیغات
آراد کنفرانس - فروش به روش ورزشکاران!
آراد کنفرانس
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
بازاریابی تلفنی یکی از مسائل بسیار با اهمیت در موفق یت کسب‌و‌کار است. چنانچه به بازاریابی تلفنی می‌پردازید یا کارمندانی دارید که این کار را انجام می‌دهند، مطمئن شوید مراحل این برگه تقلب را رعایت می‌کنید. با رعایت این مسائل فروش بسیار بیشتری خواهید داشت.


فرشگاه ساز خوب

۱. آیا قبل از ارتباط اطلاعات کافی در مورد مخاطب جمع‌آوری کرده ‌اید؟ شما می‌توانید به کمک اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، کاتالوگ و بروشور مجموعه یا … در مورد مخاطب اطلاعات کافی کسب بکنید .

۲. به محض ارتباط می‌پرسید: الان فرصت مناسبی برای حرف است یا خیر؟ هیچ وقت نگذارید مخاطب بگوید کار دارم و بعدا ارتباط بگیرید. قبل از آن خودتان مجوز بگیرید. اگر مخاطب فرصت نداشت از او بپرسید چه زمانی برای ارتباط مناسب است.

۳. یخ شکنی انجام دهید. عبارات ی بگویید تا نشان دهد شما مثل هزاران فروشنده دیگر نیستید که تنها به فکر فروش سود خودشان هستند . ممکن است بهترین یخ‌شکنی دادن اطلاعات در مورد طرف مقابل است. برای مثال بگویید: دیروز سایتتان را نگاه می‌کردم و دیدم که …

۴. آیا به اندازه کافی معاینه می‌کنید؟ مساله بسیاری از بازاریابان آن است که بدون کسب اطلاعات کافی به معرفی محصول یا خدمت می پردازند. منظور از معاینه سوال کردن مسائل مناسب کافی است تا بتوان پیشنهاد مناسبی ارائه داد.

۵. بعد از معاینه جواب‌های مشتری را برای خودش تکرار می‌کنید؟ این کار باعث می‌شود مخاطب به شما اعتماد نماید ، چون مطمئن می‌شود دقیقا شرایطش را درک کرده ‌اید.

۶. آیا قانون سه عبارت را رعایت می‌کنید؟ تا میزان ممکن سعی بکنید هیچ وقت بیشتر از سه عبارت متوالی حرف نکنید. بعد از سه عبارت قطعا ادامه حرف را به مشتری واگذار بکنید . اگر مشتری چیزی نمی‌گوید یک سوال بپرسید. برای مثال بگویید: به توضیح بیشتری نیاز دارید یا ادامه بدهم.

۷. آیا وهله تجویز را به بهتر ی انجام می‌دهید؟ در وهله تجویز باید به مشتری اقطعا لی چند مورد توصیه بدهیم. سعی بکنید کمترین گزینه‌های ممکن را توصیه بدهید و از گران‌ترین مورد شروع کنید.

۸. اگر مشتری در خرید مصمم نیست، پیشنهاد ویژه‌ای ارائه می‌دهید؟ به مشتری مزیت ویِژگزینشه بدهید که با یک محدودیت همراه است! برای مثال بگویید: با این خرید یک هدیه هم می‌گیرید، به شرطی که تا چهارشنبه ساعت ۴ بعدازظهر خریدتان قطعی شود.

۹. قبل از پایان پیشنهاد ویژه این مساله را به مشتری یادآوری می‌کنید؟ با رسانه‌ای مثل پیام کوتاه به مشتری یادآوری بکنید که مهلت پیشنهاد برای شما در حال اتمام است.

۱۰. اگر مشتری تا انتها مهلت پیشنهاد ویژه خرید نکرد با او ارتباط بگیرید و بگویید از تمام افرادی که نمی‌خرند نظرسنجی می‌کنیم. نخریدن شما چه بود؟ گاهی از افراد در این وهله خرید می‌کنند. اگر هم نخریدند به شما کمک می‌کنند فروش‌های بعدی را خوبتر انجام دهید.

۱۱. اگر مشتری خرید کرد، چند روز بعد برای تشکر با او ارتباط بگیرید. همچنین مطمئن شوید تمام چیز به خوب ی پیش رفته است و از خریدش راضی است.

۱۲. اگر مشتری خرید نکرد آیا با او ارتباط می‌گیرید تا دیگران را به شما معرفی نماید ؟ اکثرا افرادی که نمی‌خرند مشکلشان نارضایتی از شما نیست. ممکن است آن‌ها به راحتی شخص یا افراد دیگری را به شما معرفی کنند که می‌توانند بازاریابی را بر آن‌ها متمرکز بکنید .
فروشگاه ساز



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 6 بهمن 1394
شنبه 29 اردیبهشت 1397 04:44 ب.ظ
I'm curious to find out what blog platform you happen to
be using? I'm having some minor security issues with my latest blog and I'd like to find something more safeguarded.
Do you have any solutions?
جمعه 13 مرداد 1396 07:29 ب.ظ
Thanks for your marvelous posting! I really enjoyed reading it, you are a great author.
I will make certain to bookmark your blog and will come back from
now on. I want to encourage you to continue your great work,
have a nice evening!
جمعه 13 مرداد 1396 05:13 ب.ظ
It's difficult to find knowledgeable people for this topic,
however, you seem like you know what you're talking about!
Thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی