تبلیغات
آراد کنفرانس - مطالب بهمن 1394
آراد کنفرانس
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
مجموعه پشم سنگ آرمان عایق اسپادانا تولید کننده انواع عایق های پشم سنگ از عبارت عایق های پشم سنگ تخته ای-پانل دیواری,پشم سنگ فومی-راک فوم, پشم سنگ تخته ای-پانل کف, پشم سنگ تخته ای-پانل خارجی, پشم سنگ تخته ای-پانل گرما ی, پشم سنگ تخته ای-پانل صوتی, پشم سنگ تخته ای-پانل ضد آتش, عایق پشم سنگ-لحافی سبک, عایق پشم سنگ-لحافی صنعتی, عایق پشم سنگ-پتویی, عایق پشم سنگ-لوله ای, عایق پشم سنگ-فله ای انواع محصولات دیگر را دارا است .


عایق الاستومری چیست

پشم سنگ,پشم سنگ ایران,پشم سنگ سپاهان


در مورد پشم سنگ :
پشم سنگ که در زبان انگلیسی rockwool نامیده می شود, جزء خانواده عایق های گرما ی متشکل از الیاف معدنی است. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق ، سنگ بازالت، از گروه سنگهای آذرین است که بازمانده کار های آتشفشانی است و در کشور ما به وفور وجود دارد. ب رگه ای بودن مواد اولیه آن محصول تولیدی آن ممکن است خلوص یکنواخت نباشد. روش تولید پشم سنگ به این صورت است که ابتدا سنگ بازالت در درمای 1500 درجه سانتیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات مذاب در می آید پس مذاب بدست آمده تحت روشهای خاصی به الیافی به قطر حدود 6 میکرون تبدیل می شود که مجموعه این الیاف پشم سنگ را تشکیل می دهد. پشم سنگ را می توان با چگالیهای مختلف،ابعاد و اندازه های مفرق در شکلهای متنوع تولید نمود. دامنه کالاها پشم سنگ از پشم خام که بصورت تزریقی در محفظه های دیواره ای وارد می شود، تا به شکلهای لوله ای،تخته ای، لحافی و پتویی وسیع بوده کالاها می توانند پوشش خارجی یا بدون آن عرضه شوند.پشم سنگ آسیبی به پوست نمی رساند باعث سوزش آن نمی شود, همین طور با تمام مصالحی که در ساختمان صنایع به کار می روند سازگار است و ارتباط آن با این مصالح مشکلی به وجود نمی آورد. اینعایق گرما ی و صوتی با تحمل دمای ۷۵۰+ درجه سانتیگراد نیز تحمل برودتی آن ۳۰- درجه سانتیگراد است، پشم سنگ دارای ضریب انتقال گرما ی زیاد کم بوده و قدرت عایقی آن ۳۳ مساوی دیوار بتنی و 22 مساوی دیوار آجری است.
عایق های پشم سنگ یا پشم معدنی نزدیک به 44% کل عایق های بکار رفته در صنایع مختلف ساختمان ها را حاوی می شوند.

فرد د پشم سنگ
پشم سنگ و سرباره در انواع ایزوترم (پشم خام فله), ایزو بلانکت (پتوئی), ایزو پایپ (لوله ای), فنو پانل (تخته ای جمع و جور ) و فنو فلت (لحافی) تولید می شود فرد دهای مختلف ی دارد,عایق های پشم سنگ از عبارت صنعت تهیه وساز,صنایع پتروشیمی پالایشگاهی,نیروبعضی , صنایع غذایی , ساختمان و تاسیسات حتی گلخانه های هیدرو پونیک (بستر کشت بدون خاک) صنایعی که در آنها درجه گرما زیاد بالایی وجود دارد, کوره ها و اجاق ها, کانال های هوای گرم,گازهای شیمیایی و دودکش ها, مخازن روغن,دیگ های بخار پاتیل های مذاب زمینه های متنوع دیگر می شود. ضریب پایداری گرما ی پشم سنگ تا 8 مساوی بیشتر از بتون غیر مصلح است همین طور تعرفه پشم سنگ از بسیاری از عایق های پلیمری یا ارگانیک کمتر بوده در دسدلهره و ترس ترین عایق جهت صنایع داخلی محسوب می شود.

امتیازات و ویژگی ها ی پشم سنگ
پشم سنگ به وسیله مواد شیمیایی تجزیه خراب نمی شود.
پشم سنگ ماده ای عاری از عوامل آلوده کننده , سبک , استریل است .
پشم سنگ عایق گرما ی به صورت ماده ای با مخصوص گی های معین استاندارد در کشور از عبارت قطب صنعتی اصفهان تولید عرضه می گردد.

محصول پشم سنگ به نام پشم سنگ فومی
پشم سنگ فومی محصولی نو و خاصه کمپانی آرمان عایق اسپادانا با مهندسین مجرب شیمی و مواد شیمیایی در تست گاه های مجهز کشور تولید گردیده است که این نوع محصول متشکل از پشم سنگ تخته ای فوم یا فیبر است , جهت کسب اطلاعات بیشتر به تیکت پشم سنگ تخته ای فومی در اخبار مراجعه نمایید.

تولید پشم سنگ
تولید عایق گرما ی پشم سنگ همموزیک فرآیند زیر بدست می آیدوگاهی از مطالب فوق برگرفته شده از دانشنامه عایق ایران است .



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
شنبه 10 بهمن 1394
معین ات انیمیشن زیبا :

کمپانی های سازنده : استودیو لابخش ی پروداکشنز (La Parti Productions) – لس ارماتورس (Les Armateurs)

کشورهای سازنده : فرانسه – بلژیک

کارگردانان : استفان اوبیر (Stéphane Aubier ) – وینسنت پاتار (Vincent Patar) – بنجامین رنر (Benjamin Renner)

نویسنده : دانیل پنک (Daniel Pennac)

نوع : کمدی درام ماجراجویی

زمان انتشار : ۱۲ دسامبر ۲۰۱۲

زبان : فرانسه

بودجه تهیه : ۶/۹میلیون یورو

میزان فروش : ۴/۶ میلیون دلار


دانلود کارتون جدید
خلاصه جریان :سلستین یک موش جوان است که در جهان زیر زمینی جوندگان زندگی می نماید . در یتیم خانه ای که او زندگی می نماید ، سرپرست ، جریان ترس و نگرانی ناکی در مورد ی طبیعت شیطانی خرس ها که در خارج از جهان آنها زندگی می کنند تعریف می نماید با این وجود سلستین شک دارد که این جریان کاملا صحت داشته باشد . او عاشق نقاشی است اما مجبور است که دندان پزشکی بخواند . او بایستی به بالای زمین برود تا بتواند دندان های افتاده ی خرس ها را از زیر بالش هایشان جمع آوری نماید . در موقعیت مناسب سلستین می تواند دندان بچه ی خانواده ای را بدزدد ولی اعضای خانواده متوجه وی می شوند در نهایت او در حین فرار از پنجره خانه درون یک سطل زباله می افتد . او در سطل زباله محبوس می شود و تمام شب را در آن می گذراند . صبح روز بعد خرس بیچاره گرسنه که اسمش ارنست است ، سلستین را پیدا می نماید تلاش می نماید او را بخورد . ولی سلستین ارنست را متقاعد می نماید تا او را نخورد و در عوض سلستین به ارنست انباری پر از غذا را نشان می دهد .سلستین به جهان موش ها باز می گردد و فقط دندانی را که پیدا کرده به کلینیک دندان پزشکی می دهد . ولی این کافی نیست . سلستین ماموریت پیدا می نماید که دوباره به جهان خرس ها برود دندان های بیشتری جمع اوری نماید . به آن جا می رود متذکر دستگیر شدن ارنست می شود . به ارنست یاری می نماید که از دست پلیس ها فرار نماید . ارنست هم در مقابل به او کمک می نماید تا دندان های مغازه ی دندان فروشی را بدزدد .طی اتفاقاتی که رخ می دهد ارنست و سلستین مجبور به فرار می شوند . رفته رفته علاقه ی آنها به یکدیگر افزون می شود . اما پلیس ها جایی که آنها مخفی شدند را پیدا می کنند . انها را به دادگاه می برند تا محاکمه کنند . طی اتفاقی ناگهان ساختمان دادگاه در جهان موشها و در جهان خرس ها آتش می گیرند فقط افرادی که در دادگاه باقی می مانند قاضی ها ارنست سلستین هستند .ارنست سلستین دو قاضی را نجات می دهند . قاضی ها هم مجوز می دهند که ارنست و سلستین تا اخر عمر خود با هم زندگی کنند .
کاراکترها :خطوط تعلیق :خط تعلیق اصلی :تعلت سلستین ارنست با هم و زندگی در کنار یکدیگر توضیح :ابتدای جریان نمایی از یک یتیم خانه نماش داده می شود . سریرست یتیم خانه داستانی از دشمنی خرس ها موش ها جهت بچه ها تعریف می نماید آنها را از دلهره و ترس ناک خشن بودن خرس ها می دلهره و ترس اند . سلستین که یکی از بچه موشهای یتیم است نقاشی هایی می کشد که در آنها رابطه دوست ها ه خوب ی بین خرس ها و موش ها وجود دارد . او کمی که بزرگتر می شود مامور پیدا کردن دندان خرسها تحویل آنها به دست دندانپزشکی شهر می شود . زیرا دندان جهت موشها ارزش بنیادین دارد . طی اتفاقاتی سلستین با ارنست آشنا می شود . ابتدا ارنست قصد میل کردن او را می نماید اما سلستین می تواند خرس را متقاعد نماید تا او را نخورد . این اتفاق شروعی جهت تعلت بین ارنست سلستین می شود . در مراحل بعدی سلستین به ارنست کمک می نماید تا از دست پلیس ها فرار نماید و ارنست هم در مقابل قول می دهد که بزرگترین کار جهان را برای وی انجام دهد . به مرور روابط وابستگی های بین سلستین ارنست افزایش می یابد تا جایی که آن دو هیچ گاه نمی خواهند از یکدیگر جدا شوند . آنها تا انتها عمر با زندگی می کنند .خطوط تعلیق فرعی :فرار سلستین و ارنست از دست پلیس هادستگیر شدن سلستین ارنست چگونگی آزاد شدن آنهاپیدا کردن دندان از جهان خرس ها شرح :ارنست به سلستین کمک می نماید تا دندان های بسیاری را از مغازه دندان فروشی بدزدند و آن دندانها را به جهان موشها ، زیر زمین ببرند . استاد دندان پزشک از کار سلستین شگفت زده می شود . موشها متوجه حضـور ارنست می شوند می فهمند که حضـور خرس در جهان موشها با کمک سلستین انجام شده است . به همین خاطر موشهای پلیس ارنست و سلستین را دنبال می کنند . آن دو پا به فرار می گذارند در جهان خرسها (روی زمین) بوسیله خرسهای پلیس تعقیب می شوند . اما می توانند از دست آنها فرار کنند . سلستین ارنست بعد از مدتی زندگی در کنار یکدیگر بیشتر به هم طرفدار می شوند . خرس ها و موشها جای آنها را پیدا می کنند . در نهایت سلستین توسط خرس ها و ارنست توسط موشها دستگیر می شوند . سلستین و ارنست در دادگاه از دفاع می کنند . ی که ساختمان دادگاه ها در دو جهان (جهان خرس ها – جهان موشها) آتش می گیرند تمام به غیر از سلستین ارنست دادگاه ها را بدون یاری به قاضی ها ترک می کنند . این دو موفق می شوند موش قاضی و خرس قاضی را نجات دهند . انها به خاطر این جانفشانی ! آزاد می شوند و مجوز زندگی با یکدیگر را پیدا می کنند .تحلیل استراتژیک و فلسفی :۱- آدم دیسی (anthropomorphism) :آدم دیسی یا انتروپومورفیسم جمله است از نسبت دادن صفات ، معین ات ، هم اکنون ت خصوصیات ی آدم ی بهبقیه موجودات اشیا جانداران .این ایدئولوژی ریشه در زمان باستان دارد . انتساب خصوصیات ی آدم ی به حیوانات ، اشیا و حتی خدایان در آثار باستانی به خصوص در داستانها و اسطوره پردازی ها به روشنی مشهود است . در حوزه های هنری از عبارت ادبیات و داستان ، نقاشی مجسمه سازی ظهور این ایدئولوژی در زمان باستان جلوه ارزش خاصی داشته است . با گسترش ی اهمیت هنر همچنین نفوذ تکنولوژی صنعت به آن پرداختن به موضوع آدم دیسی شکل جدید ی به خود گرفته است . امروزه این نوع اندیشه در آثار TV ی و سریـال ی بسیاری به کار گرفته می شوند . در آثار انیمیشن ی از این دست می توان “اتومبیل ها ” و ” هواپیماها ” را نام برد .در کارتون جالب ارنست و سلستین آدم دیسی یا انتروپومورفیسم اهمیت برجسته ای دارد .جهان ی که عکس می شود حاوی دو بخش است . جهان خرس ها که در روی زمین جهت خود جامعه تشکیل داده و در آن زندگی می کنند و جهان موشها که در زیر زمین به تشکیل جامعه دست زده و قوانینی را بر جامعه ی خود حاکم کرده اند . در جهان ی (جهان هایی) که ارائه می شود آدم ها اهمیت ی ندارند . در واقع این خرس ها موش ها هستند که اهمیت آدم ها را تمالک کرده و جهت جامعه و حکومت تشکیل داده اند . در جهان متصور در انیمیشن زیبا ، خرس ها موش ها مانند آدم ها روی دو پا راه می روند حس ات خود را به یکدیگر ابراز می کنند ، امرار معاش می کنند از یکدیگر نفرت پیدا می کنند ، با رابطه دوست ها ه برقرار می کنند به رانندگی می پردازند . آنها تمام کارها و اعمالی که آدم ها در جهان واقعی انجام می دهند را دوباره تکرار می کنند .اما می توان بین نظر آدم دیسی موجود در انیمیشن زیبا اندیشه ات بشر غربی در مورد آدم رابطه برقرار کرد . از زمان شروع اندیشه فلسفی در غرب تا به امروز فلاسفه پژوهشگران بیان غربی آدم را در هیئت حیوان دلهره و ترس یم کرده اند . به عنوان مثال ارسطو آدم را حیوان ناطق می داند فروید به آدم نسبت حیوان غیر قابل اعتماد می دهد فرانسوا دورتیه آدم را حیوانی عجیب میخواند . از طرف دیگر در بایولوژی و زیست شناسی داروین اجداد آدم ها را از تیره میمون ها می داند . نسبتا حیوان بودن آدم در اندیشه غربی اهمیت ثابت غیرقابل تغییری دارد .حیوان بودن آدم در ابعاد مختلف اندیشه ی و فلسفی حتی هنری غرب اهمیت معین معین ی دارد . در عصر حاضر ظهور این اندیشه در آثار TV ی انیمیشن ی قابل توجه است . این دیدگاه با باورها و ارزشهای دین ادرود ناسازگار است . در اندیشه و فلسفه ی غرب تنها به بعد حیوانی آدم پرداخته شده است در حالی که گوهر گرانبهایی که آدم را اشرف مخلوقات کرده است بعد حیوانی او نیست ؛ بلکه فطرت و عبودیت آدم (در نسبت با ربوبیت الله) است که وی را برتر ازبقیه موجودات گردانیده است .از منظر دیگر پرداختن به اندیشه ات انتروپومورفیستی به عدل الهی که اصل خیلی مهم شیعه است خدشه وارد می نماید . در عدل هر چیزی می بایست سر جای باشد . حال چنانچه حیوانات هیئتی شبیه آدم ها پیدا کرده و مانند آنها رفتار کنند اصل عدل نفی می شود .حیواناتی مثل خرس و موش دارای خصوصیات ی مربوط به می باشند که خداوند در آنها گذاشته است . آن خصوصیات خصلت ها با معین ات خصوصیات یی که در وجود آدم نهادینه شده است متمایز می باشند . همچنین قرار دادن این حیوانات در اهمیت آدم نظم خلقت را بر می زند . زیرا خداوند با حکمت خود هر موجود ، شی پدیده ای را در جای خلق و جعل کرده است .۲- قدرت نرم :قدرت یعنی تحمیل عزم خود بر دیگری .قدرت به سه دسته تقسیم بندی می شود :قدرت سخت قدرت نیمه سخت و قدرت نرمیکی از موارد با اهمیت زیاد که مد نظر سازندگان ارنست و سلستین قرار گرفته است ، قدرت نرم است . تعریفی که جوزف نای از قدرت نرم ارائه می دهد جمله است از : توانایی تأثیرگذاری بر افراد دیگر برای کسب نتایج مطلوب از طریق جذابیت به جای اجبار یا تطمیع .اما می توان تعریف قوی تر ، کامل تر آسان تری از قدرت نرم ارائه داد . قدرت نرم یعنی تسخیر قلب ها و ذهن ها . مدیریت ذهن ها با مدیریت شک یقین میسر می شود مدیریت قلب ها با مدیریت حب بغض .سلستین و گاهی از دوست ها ش مامور می شوند تا از جهان موش ها به جهان خرس ها رفته دندانهای خراب شده افتاده ی خرس ها را جمع آوری کنند آنها را نزد رئیس دندان پزشکی موشها ببرند .سلستین بعد از جستجو در جهان خرس ها (روی زمین) به شکلی اتفاقی به خانه ای برخورد می نماید و به آن وارد می شود . دندان فرزند این خانواده خرسی ! افتاده پدر مادر او تلاش می کنند که او را آرام کنند . در این سلستین از فرصت مصرف کرده دندان را می دزدد . خرسها متوجه حضـور وی شده وی را دنبال می کنند ولی سلستین موفق می شود که از دست آنها فرار نماید . او حین فرار داخل سطل زباله ای افتاده زیر زباله هایی که در سطل گذاشته می شود حبس می شود .ارنست گرسنه در حالی که سطل ها را جستجو می نماید چیزی جهت سیر کردن خودش پیدا نمی نماید . به سطلی که سلستین در آن حبس شده می رسد . با مشاهده یک موش (سلستین) آب از دهانش جاری شده قصد میل کردن آن را می نماید . ناگهان سلستین متذکر می شود که هر آن ممکن است توسط ارنست قورت داده شود ! لذا با دلایلی که جهت ارنست می آورد وی را مجاب ، متقاعد قانع می نماید که او را نخورد .سلستین به ارنست می گوید :”خرس ها فقط تو داستانا موش می خورن نگو که این داستانا رو باور داری تو که یه احمق نیستی !”و بعد می گوید :” فکر می کنی میل کردن موشی مثل من سیرت می کنه ؟ من فقط پوست و استخونم . و اینکه برا سلامت یت بده که چیزی رو از تو سطل زباله پیدا کنی و بخوری . تو که باور نمی کنی چقدر بیماری تو این چیزا هست مثل انفولانزا ، تیفوس ، وبا بیماری ها کبدی … . میخوایی هر چی مریضی اینجاست رو بگیری ؟! “سلستین می تواند ارنست را مجاب نماید تا وی را نخورد !اینها دلایلی است که سلستین می تواند به وسیله ی آنها ذهن ارنست را با شک و یقین مدیریت و در نهایت تسخیر نماید .اما بعد از اینکه ذهن ارنست مدیریت شد سلستین به تطمیع ارنست می پردازد .سلستین به ارنست می گوید :” من یه جا میشناسم که می تونی سلامت یت رو به دست بیاری و هر چی میخوایی بخوری . شیرینی آبنبات نون بادومی کیک کلوچه …. “پس انباری که پر از شیرینی ابنبات نان هست را به ارنست نشان می دهد .این حرکت سلستین باعث می شود که ارنست وی را نخورد . از طرف دیگر باعث شروع دوستی بین خرس و یک موش (که دشمن یکدیگر به حساب می آمدند) می شود .در ابتدای جریان مربی یتیم ها به آنها از دشمنی دیرینه بین موش ها خرس ها داستانی را تعریف می نماید . چهره ای که از خرس برای یتیم ها که یکی از آنها ارنست است ترس یم می شود چهره خشن وحشتناکی است که بدون درنگ با مشاهده ی موش آن را خام خام می خورد . این در حالی است که سلستین از همان ابتدا بر این باور است که می توان رابطه صمیمانه بین موش ها و خرس ها برقرار کرد .نقاشی هایی که سلستین می کشد مؤید این موضوع است .سلستین با ارنست رفیق می شود . این در حالی است که جامعه ی موش ها و خرس ها به شدت با هم دشمن هستند !!در این بین علت ی که می تواند دشمنی ها را کنار بزند و دشمن را به رفیق تبدیل نماید تسلط بر ذهن قلب دشمن و مهار کردن آن است . در واقع حلقه واسط رابطه صمیمانه با دشمن مدیریت حب بغض مدیریت شک یقین است .در انتها جریان ارنست سلستین توسط پلیس دستگیر از هم دور می شوند . از ارنست جای سلستین را می پرسند و از سلستین جای ارنست را اما هیچ یک از آنها به علاقه ای که به هم پیدا کرده اند جای یکدیگر را به پلیس ها نشان نمی دهند .در نهایت بعد از آزادی با دوستی علاقه ی بسیاری یکدیگر را در آغوش می گیرند . این نشانگر عشق علاقه ی بسیاری است که بین سلستین و ارنست به وجود آمد . به قدری علاقه این دو به نیز زیاد می شود که هیچ نیرویی نمی تواند آنها را از جدا نماید .وابستگی موش و خرس به زیاد زیاد می شود به گونه ای که نبود هر کدام سبب از بین رفتن دیگری می شود .۳- مرکانتیلیسم (Mercantilism):مرکانتیلیسم یا سوداگرایی در تعریفی که غربی ها ارائه می دهند سیاست اقتصادی است که هدف آن انباشت ذخایر پولی در تجارت بر تاثیر فروش کالاهاست .در حوزه ی اقتصادی این ایدئولوژی از قرن ۱۶ تا قرن ۱۸ رواج بسیار زیاد ی داشته بیشترین سهم را در ایجاد خصومت استعمار در تمدن های آن زمان داشته است . هر چند مرکانتیلیسم در تمام زمان بوده است در عصر حاضر این مد اندیشه ی با بهره گیری ازروش های مدرن پیشرفته رواج بسیار زیاد ی دارد.در سوداگرایی افراد در پی کسب سود بیشتر به هر قیمت هستند . آنها حتی با نابود کردن مردم و غارت اموال آنان در پی فربه کردن ی های مالی خود هستند .هر آنچه که آدم مرکانتیلیست را وادار می نماید تا به کسب سود به هر قیمت دست بزند در حوزه سوداگرایی قابل تحلیل است .در جهان خرس ها خانواده ای در انیمیشن بیان می شود که دو مغازه دارد . پدر خانواده در مغازه اش به فروش شیرینی جات مشغول است مادر خانواده به خرس هایی که دندان (های) را از دست داده اند دندان می فروشد.یک شب به عکس کشیده می شود که خانواده ۳ نفره با غذا می خورند فرزند خانواده علاقه ای به میل کردن نخود فرنگی ندارد رفیق دارد که به جای آن شکلات بخورد اما پدر مادر وی برای او رمز موفق یت و پولدار بودن خود را بیان می کنند .مادر به بچه می گوید :”صد دفعه بهت گفتم که نمیتونی شکلات بخوری .”فرزند می گوید :”چرا؟”پدر به فرزند خود می گوید :”من شکلات می فروشم تا دندونا رو خراب کنه “و مادر می گوید :” منم دندونهای جایگزین رو بهشون می فروشم . “و بعد از این گفته ها پدر مادر به فرزندشان راه و رسم جذب مشتری با لبخند فریب آنها را روش می دهند .پدر خانواده با فروش شیرینی جات به مردم (خرس ها) باعث خراب شدن دندانهای آنها می شود مادر خانواده با جمع آوری دندان های افتاده فروش آنها به همان مردم کسب درآمد می نماید !در واقع جان مال مردم را با مصرف ازروش های سوداگرانه تمالک کرده و آن ها را خرید و فروش می کنند .با این کار هم شیرینی را می فروشند هم از فروش دندان به مردم سود کسب می کنند . اما به چه قیمت ؟ به قیمت نابود کردن دندانهای آنها و تمالک اموال مردم .از سویی دیگر موشها هم دندانهای افتاده ی خرس ها را دزدیده و از آنها جهت تداوم تمدن استفاده می کنند .در جایی از کارتون استاد دندانپزشک (در جهان موشها) از به پدیدار شدن تمدنشان به خاطر دندانهایشان توضیح ی به سلستین ارائه می دهد و می گوید که اگر موشها دندان نداشته باشند نمی توانند چنین تمدنی در زیر زمین به وجود آورند .در واقع این چرخه ی مرکانتیلیستی است که سبب تداوم زندگی موشها همین طور تداوم زندگی خانواده ی مرکانتیلیست می شود .حال چنانچه موشها و خرس ها را آدم فرض کنیم ! از منظر انیمیشن تداوم زندگی آدم ها با پرداختن به مرکانتیلیسم و سوداگرایی محقق خواهد شد .این در حالی است که خریدار مال و جان مومنان فقط خداوند است . آدم مومن جان مال را تنها به خدا می فروشد این مجوز را به دیگران نمی دهد که مال و جانش را به هر قیمتی تصاحب و تباه کنند .” إِنَّ اللّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالإِنجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِكُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ ﴿۱۱۱ – توبه﴾ ” ترجمه : در حقیقت‏ خدا از مؤمنان جان مالشان را به [بهاى] اینكه بهشت براى آنان باشد خریده است همان كسانى كه در راه خدا می جنگند و می كشند كشته میشوند [این] به عنوان وعده حقى در تورات انجیل و قرآن بر عهده اوست و چه كسى از خدا به عهد خویش وفادارتر است پس به این معلت ه‏اى كه با او كرده ‏اید شآدم ان باشید این همان كامیابى بزرگ است . ۴- تقابل سنت و مدرنیسم :تقابل بین سنت و مدرنیسم در قدیم به شکل بسیار زیاد جدی دنبال می شده است . امروزه این تقابل همچنان وجود دارد . با ورود غرب از قرون وسطی به زمان مدرن طرح این مباحث شکل جدی تر و اثر گذارتری به خود گرفت . به شکلی که دو جبهه در این میدان شکل گرفت و هر کدام جهت تایید گام برمی داشتند .مدرنیست ها تلاش می کنند در ساختارهایی که در سنت بیان شده است خدشه وارد کنند و آنها را به چالش بکشند . قواعد قوانین مد نظر سنت را نفی کرده به نوعی دست به ساختارشکنی می زنند . از طرف دیگر سنت گراها تلاش می کنند که در مقابل ساختارشکنی ها بایستند و اصول قواعد خود را اثبات کنند .اما این نکته را می بایست در نظر داشت که سنت ذیل چه چارچوب قواعدی تعریف شده است . برخی وقتها سنت بر طبق رسوم غیرقابل قبول و منحط پایه گذاری می شود . در این صورت باید با آن مواجهه شود .در کارتون جالب جلوه ای از تقابل بین سنت و مدرنیسم به نمایش در می آید .قوانین و قواعد سنت به گونه ای نمایش داده می شود که استعدادهای افراد در آن ارزش ندارند . قوانین سختی به سنت نسبت داده می شود که نسبتا فردی توان مواجهه با آنها را ندارد و اگر فردی به مواجهه با آنها بپردازد از جامعه طرد خواهد شد.وقتی سلستین ارنست از شهر فرار می کنند به خانه ای دور افتاده که ارنست در آن زندگی می نماید می روند . ارنست و سلستین ضمن همدردی با یکدیگر از این مورد که در حق آنها اجحاف صورت گرفته استعدادشان ناچیز پنداشته شده است حرف می کنند . آنها ضمن نقد جوامع خود به یکدیگر دلداری داده همدیگر را تشویق می کنند .سلستین به ارنست می گوید :” اونا نمیخوان که من نقاشی بکشم ، میخوان که دندون پزشک بشم “ارنست ضمن همدردی با سلستین می گوید :” می فهمم چی میگی . منم میخواستم یه بازیگر بشم یه موسیقی دان جریان گو ولی اونا میخواستن که من یه قاضی بشم . “هر چند ارنست متعلق به جهان خرس هاست و سلستین متعلق به جهان موشها ولی علت مشترکی که سبب شده این دو با هم رفیق شوند نوع اندیشه ات آنهاست نه ظاهر و قبلی ه ی خانوادگی و جامعه ی آنها .در نهایت مردم و جوامع آنها می پذیرند که ارنست و سلستین با هم باشند . اما معین نمی شود که جوامع آنها پذیرفته اند که به فرزندان کودکان خود اجازه دهند تا استعدادهای خود را شکوفا کنند و هر آنچه که طرفدار می باشند را دنبال کنند .در واقع انیمیشن زیبا القا می نماید که چنانچه خواست فردی بر خلاف قوانین قواعد تعریف شده جهت جامعه اش باشد آن فرد باید مخالفت را ابراز نماید و به مواجهه با ساختارهای موجود بپردازد .ممکن است در ابتدا پیامی که به مخاطب داده می شود مناسب به نظر برسد ولی اگر به این موضوع دقیق تر و عمیق تر نگاه شود نقص هایی در دیدبرخی که ارائه می شود وجود دارد .آیا اگر فردی بخواهد بر خلاف ساختارها و احکام دینی در جامعه ای دینی حرکت نماید مجاز است ؟!لذا می بایست معین شود که سنت بر کدام اصول پایه گذاری شده است . چنانچه سنت بر پایه اصول اسلامی استوار شده باشد مسلما در آن سعادت آدم ها و ویرایش در شرایط و وضعیت آنها تعریف شده است و نیازی به بدعت (بدعت ها نوآوری ها و ساختار شکنی هایی که مد نظر مدرنیست هاست ) در آن نیست .پس دیدبرخی که در کارتون ارائه می شود نقص مهم است . چون تفکیکی بین سنت الهی ازبقیه سنت ها قائل نمی شود . بین سنت منحط خرافی سنت محکم الهی فرق بنیادین وجود دارد . سنت منحط بایستی کنار گذاشته شود سنت الهی جایگزین آن شود .۵- طرد شدن فرار از جامعه به خاطر عدم پذیرش قواعد حاکم :مقوله هایی همچون طرد شدن فرار در تاریخ غرب اهمیت جهت ای دارند . در اعصار و دوره های مختلف تاریخ غرب افراد گروه هایی بوده هستند که به دلایل مختلف مجبور به ترک جامعه ی می شدند . عده ای دیگر به خاطر عملکردشان از جامعه رانده و طرد می شدند . در عصر حاکمیت کلیسا در غرب به خصوص در زمان ی که رفته رفته شرایط برای تضعیف کلیسا فراهم شده بود افرادی سعی می کردند اندیشه ات فلسفی علمی را در جوامع فراگیر کنند . گاهی از این اندیشه ات مورد قبول حاکمان کلیساها قرار نمی گرفت . به گونه ای که با آن اندیشه ات رواج دهندگان آنها برخوردهای سختی صورت می گرفت .عده ای از فیلسوفان و ماندیشه ان از جامعه رانده مطرود می شدند و عده ای دیگر فرار را به ماندن در آن شرایط ترجیح می دادند .اما فرار طرد شدن مربوط به زمان قرون وسطی نمی شود بلکه آدم غربی همواره در مواجهه شدن با شرایطی که مخالف خواستش بوده است فرار را بر قرار ترجیح داده است . به عنوان نمونه فرار از مدرنیسم رفتن به سوی پست مدرنیسم نوعی دیگر از فرار در اندیشه غربی است . همین طور در عصر حاضر فرار از پست مدرنیسم و حرکت به سوی وضعیت ترانس مدرنیسم فرار از شرایط حاکمی است که پست مدرنیسم برای جوامع به خصوص جوامع غربی به وجود آورد .در نمایی که ابتدای انیمیشن نمایش داده می شود ارنست در یک خانه ی دور افتاده از شهر زندگی می نماید . گویا او از جامعه بیرون انداخته شده است



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 8 بهمن 1394
نامه با قطع کوچک در لابه لای صفحات پرونده پوشیده می ماند و نامه با قطع بزرگ از پوشه استاندارد خارج می شود. گردش پیاپی ، کاغذهای نازک را از بین می برد . استفاده از اندازه های استاندارد مانع از ضایعات وقت برش کاغذ می شود و سبب می گردد کاغذها با نوع متداولبقیه کشورها همموزیک ی یابد.
در بخشنامه نخست وزیری در سال 1349 ابعاد و اندازه های ذیل را به عنوان استاندارد ابلاغ کرده اند:


نامه اداری

قطع ( A3 ( 297-420 جهت جدول ها / نمودارها / صورت های مالی بزرگ

قطع (210-297) A4 ویژه نامه های بیش از 5 سطر کوچک

قطع (148-210) A5 ویژه نامه های کمتر از 5 سطر کوچکتر

قطع ( 105-148) A6 بدون سر لوحه برای مبادله یاد داشت اداری


برای حفظ شکل همموزیک نامه ها راحتی بایگانی آنها در پوشه - بدون آنکه کلمات حاشیه در زیر فنر پوشه پنهان بماند - باید در نوشتن نامه فاصله حواشی را - در اولین صفحه قطع بزرگ - به شرح زیر مراعات کرد:

4 سانتی متر از بالای صفحه تا عنوان / 2 سانتی متر از عنوان تا اولین سطر متن / 3/5 سانتی متر از سمت راست حاشیه تا سطر اول / 2/5 سانتی متر از سمت راست حاشیه تا سطر دوم / 1/5 سانتی متر از سمت راست حاشیه تا سطر دوم /2/5 سانتی متر حاشیه پایین صفحه تا آخرین سطر نامه جهت دستورها و یاد داشتهای درخواستی، در پایین صفحه فاصله معین منظور می شود.

نامه های داخلی

نامه هایی که در داخل سازمان بین واحد های مختلف مبادله می شود.

الف) واحد بالا به واحد پایین -------- ابلاغ پیام / دستور / خط مشی/ ایجاد همموزیک ی

ب) واحد پایین به واحد بالا--------- تقاضا / گزارش

پ) هم عرض ----------- تقاضا

ت) واحد به کارمند---------احکام ماموریت / ترفیع /تشویق / توبیخ

ث) تقاضانامه های خارجی نامه های خارجی مخاطبان گوناگونی دارند، مانند یک واحد شناخته شده سازمان دیگر وزارتخانه یا سازمان دیگر و یا شخص حقیقی


نامه های واردی: به نامه ها یی گفته می شود که اشویِژگزینشه حقیقی به وزارتخانه یا سازمان می نویسند.در این نوع نامه ها، ضوابط مربوط به عنوان نویسی نامه های اداری مراعات نمی شود.
---------------------------------------------------------------------------------------------

نمونه نامه واردی1

مدیر محترم اداره کل کارگزینی روش پرورش استان.........

شماره.....
مورد :درخواست استخدام
تاریخ ....
پیوست.....


با سلام عطف به آگهی مندرج در روزنامه اطلاعات مورخ 85/1/7 این جانب آمادگی را جهت پیوستن به گروه روش ی آن اداره کل اعلام می دارم .مدارک لازم در چهار نسخه به همراه این درخواست تگذشته می گردد.
با تشکر -امید کار اندیش
آدرس: تبریز، خیابان قطران،کوچه سوم،پلاک 20شماره تلفن: ...........



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 8 بهمن 1394
بازاریابی تلفنی یکی از مسائل بسیار با اهمیت در موفق یت کسب‌و‌کار است. چنانچه به بازاریابی تلفنی می‌پردازید یا کارمندانی دارید که این کار را انجام می‌دهند، مطمئن شوید مراحل این برگه تقلب را رعایت می‌کنید. با رعایت این مسائل فروش بسیار بیشتری خواهید داشت.


فرشگاه ساز خوب

۱. آیا قبل از ارتباط اطلاعات کافی در مورد مخاطب جمع‌آوری کرده ‌اید؟ شما می‌توانید به کمک اینترنت، رسانه‌های اجتماعی، کاتالوگ و بروشور مجموعه یا … در مورد مخاطب اطلاعات کافی کسب بکنید .

۲. به محض ارتباط می‌پرسید: الان فرصت مناسبی برای حرف است یا خیر؟ هیچ وقت نگذارید مخاطب بگوید کار دارم و بعدا ارتباط بگیرید. قبل از آن خودتان مجوز بگیرید. اگر مخاطب فرصت نداشت از او بپرسید چه زمانی برای ارتباط مناسب است.

۳. یخ شکنی انجام دهید. عبارات ی بگویید تا نشان دهد شما مثل هزاران فروشنده دیگر نیستید که تنها به فکر فروش سود خودشان هستند . ممکن است بهترین یخ‌شکنی دادن اطلاعات در مورد طرف مقابل است. برای مثال بگویید: دیروز سایتتان را نگاه می‌کردم و دیدم که …

۴. آیا به اندازه کافی معاینه می‌کنید؟ مساله بسیاری از بازاریابان آن است که بدون کسب اطلاعات کافی به معرفی محصول یا خدمت می پردازند. منظور از معاینه سوال کردن مسائل مناسب کافی است تا بتوان پیشنهاد مناسبی ارائه داد.

۵. بعد از معاینه جواب‌های مشتری را برای خودش تکرار می‌کنید؟ این کار باعث می‌شود مخاطب به شما اعتماد نماید ، چون مطمئن می‌شود دقیقا شرایطش را درک کرده ‌اید.

۶. آیا قانون سه عبارت را رعایت می‌کنید؟ تا میزان ممکن سعی بکنید هیچ وقت بیشتر از سه عبارت متوالی حرف نکنید. بعد از سه عبارت قطعا ادامه حرف را به مشتری واگذار بکنید . اگر مشتری چیزی نمی‌گوید یک سوال بپرسید. برای مثال بگویید: به توضیح بیشتری نیاز دارید یا ادامه بدهم.

۷. آیا وهله تجویز را به بهتر ی انجام می‌دهید؟ در وهله تجویز باید به مشتری اقطعا لی چند مورد توصیه بدهیم. سعی بکنید کمترین گزینه‌های ممکن را توصیه بدهید و از گران‌ترین مورد شروع کنید.

۸. اگر مشتری در خرید مصمم نیست، پیشنهاد ویژه‌ای ارائه می‌دهید؟ به مشتری مزیت ویِژگزینشه بدهید که با یک محدودیت همراه است! برای مثال بگویید: با این خرید یک هدیه هم می‌گیرید، به شرطی که تا چهارشنبه ساعت ۴ بعدازظهر خریدتان قطعی شود.

۹. قبل از پایان پیشنهاد ویژه این مساله را به مشتری یادآوری می‌کنید؟ با رسانه‌ای مثل پیام کوتاه به مشتری یادآوری بکنید که مهلت پیشنهاد برای شما در حال اتمام است.

۱۰. اگر مشتری تا انتها مهلت پیشنهاد ویژه خرید نکرد با او ارتباط بگیرید و بگویید از تمام افرادی که نمی‌خرند نظرسنجی می‌کنیم. نخریدن شما چه بود؟ گاهی از افراد در این وهله خرید می‌کنند. اگر هم نخریدند به شما کمک می‌کنند فروش‌های بعدی را خوبتر انجام دهید.

۱۱. اگر مشتری خرید کرد، چند روز بعد برای تشکر با او ارتباط بگیرید. همچنین مطمئن شوید تمام چیز به خوب ی پیش رفته است و از خریدش راضی است.

۱۲. اگر مشتری خرید نکرد آیا با او ارتباط می‌گیرید تا دیگران را به شما معرفی نماید ؟ اکثرا افرادی که نمی‌خرند مشکلشان نارضایتی از شما نیست. ممکن است آن‌ها به راحتی شخص یا افراد دیگری را به شما معرفی کنند که می‌توانند بازاریابی را بر آن‌ها متمرکز بکنید .
فروشگاه ساز



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
سه شنبه 6 بهمن 1394





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی